Vissa saker gör en extra glad...

Skrev ett inlägg för några dagar sedan; Julkort är mysigt

Det har ramlat in några stycken från släkt och vänner och jag tycker det är mysigt och jag tackar så mycket för dessa.

Idag kom de dock två stycken som gjorde mig så där extra glad och varm i hjärtat. De ena var från Anette, en av bloggens mest trogna läsare. Fick ett härligt skratt då jag förstod att hon läst inlägget. Tack!

De andra var från Familjen Gadd. En familj jag lärt känna genom innebandyn och tycker såå mycket om. Malin, deras dotter, en starkt lysande stjärna som kommer förgylla Onyx damlag många år framöver med tanke sin unga ålder. Malins föräldrar är fantastiska människor som alltid finns på läktaren vare sig matchen går i Ramdalen eller Nykvarn en lördag kväll.  Stor kram till Er!


Kommentarer
Postat av: Anette

Du kan skicka ett Nyårskort till mej, det är OK....

2008-12-19 @ 18:13:57
URL: http://tette1958.blogg.se/
Postat av: Monika

Det ska jag faan göra!!!

2008-12-19 @ 20:54:06
URL: http://axblock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0