Vad har hänt?

Kort-resumé från de senaste veckorna.

Örebro-dagar med tjejerna. En av sommarens höjdpunkter. Hotell, god mat, trevligt sällskap. Galet, glamoröst och gott för själen.

Formex-mässan i Älvsjö. Intressant, inspirerande och kul.

Q-gong. En ny värld öppnar sig och jag vet inte riktigt hur jag ska handskas med den.

Tjejmilen. Nix. Sprang inte. Är för tung. Men tog mig igenom den. En folkfest med mamma och syster. En härlig dag!

Har kommit fram till följande:
Saknar Stockholm mer än jag tidigare anat. En del har hänt sen sist i storstan.
Snubben i tunnelbanan "se upp för dörrarna (i min skalle; dårarna),dörrarna stängs" lät trevlig och sympatisk. Det gjorde han aldrig förr. Måste få in mer storstad i mitt liv!

Saknar böckerna. Saknar att alltid ha en bok på gång. Likt en kamrat som följde en under dagen ifall att det blev en stund över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0