Sjuk? Vägrar!

God morgon!
Sms:en har ramlat in på morgonen. Jannes syster Ewa bjuder in till in "skitfri" kväll. Känns som om vi alla behöver det just nu. Mamma berättar att världens bästa pappa legat på sjukhus i natt. Antagligen hjärtflimmer. Blir orolig. Vill att han ska må bra min lilla pappa. Hannas nycklar är tydligen på rymmen. Ska vända upp och ner på lägenheten och se om jag hittar dom. Men först ska jag betala räkningar. Vilken härlig dag!!

Och mitt i allt så känns det som om jag håller på att bli sjuk. Nått i kroppen säger "stop". Jag har verkligen inte tid att bli sjuk. Varken den här veckan eller nästa. Det går bara inte. Har för mycket som jag bara måste kunna genomföra. Får försöka hitta på nån huskur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0