På spaning nattetid

Söndag...och ingenting inplanerat egentligen.

Alla ungdomar sover fortfarande och jag sitter och funderar över vad jag ska använda dagen till.

Igår fick jag se H3 vinna knappt över H5 med 7-6. Låter den offentliga analysen komma ifrån andra.

Under kvällen åts god middag, ett avsnitt av "Här är ditt liv", ett parti plump och så hämtade jag Hanna vid halv två. Hittade på vägen till Rosenkälla hennes snodda cykel. Ringde polisen som sa att jag fick flytta den i säkerhet men inte bara ta hem den eftersom den var anmäld stulen. Man måste visa upp den för polisen så ingen kan hävda att dom köpt den i god tro. För då kan Hanna beskyllas för att ha stulit sin egen cykel. Cykeln som hon fick i 18-års present av tjej ligan och som det tom står "Hannas cykel" på. Lite sjukt men eftersom polismannen var grymt trevlig sa jag inget om det. Vi får vara glada att hon får tillbaka den iallafall.

Kom hem vid halv tre och hade svårt att somna trots att klockan var sent. Jag har för mycket i huvudet just nu. Det är svårt att stänga av "tänkar knappen".

Nu blir det frukost/lunch.

P.S. Lider med dom få personer jag såg lulla hemåt inatt. Usch så jäkligt dom måste må idag. D.S.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0