Mindre trött

Äntligen känns det som den märkliga tröttheten som haft mig i sitt grepp några dagar verkar släppa. Idag är en "bättre" dag. Tyvärr missade jag ett besök hos sjukgymnasten idag. Så dumt när jag ändå kollade allmenackan igår. Måste ha kollat fel vecka eller nått. Kan det bero på att jag inte är helt skärpt just nu?

Igår kväll hann vi med en del Onyx pyssel. Vi gjorde om schemat till kiosken för typ tredje gången på ett dygn. Inte helt enkelt att få till allt. Vi avslutade med att fixa runt kioskkassorna. Efter att ha räknat pengar i två timmar för att försöka få ordning på alla poster så tittade vi på varandra och bara skrattade. Vi var naturligtvis för trötta för att ens kunna skilja på en krona och en femma så vi borde aldrig ha börjat. Ändå var det grymt skönt att bara få skratta lite. Märkligt hur nära skratt och tårar ligger varandra.

Nu ska jag ta en liten promenad innan dagens uppgifter väntar. Efter lunch kommer Hanna och vi ska försöka plugga etik. Längtar efter att ha tjejerna omkring mig. Dom ska få fylla mig med energi under kommande vecka. Imorgon flyttar dom hit med alla grunkor. Behöver ha dom och deras bestyr nära mig nu.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anette

Jaha, jag har bara väntat på det här..... uteblivet besök....Inkasso kommer närmare.... :)

2009-09-24 @ 20:19:16
URL: http://tette1958.blogg.se/
Postat av: Monika

Ja kanske. men jag har frikort...Gäller inte det för uteblivet besök? Lovar att betala om det blir så. Det var asklantigt...men skyller på omständigheterna.

2009-09-25 @ 00:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0