Innebandyn är igång

Nu börjar det kännas att innebandy säsongen verkligen är på gång.

H1 spelar sin andra match i serien, mot Hässelby borta. Hanna & Nicke är på plats så jag får rapporter. H3 spelar två matcher idag. En mot klubbens HJ lag och en mot H5. Mackisen har sagt att han bara kommer hit ikväll om dom vinner mot Andreas H5. Blir väl krig runt matbordet ikväll när matcherna ska analyseras. Viktiga saker det här. Nu återstår att se om de sk experterna har gjort en klarsynt analys av läget.

Själv har jag lite svårt att begripa meningen med sådana här möten såvida man inte bara vill ha en match i benen, oavsett resultat. Nån som kan förklara för mig?!

Ska försöka hinna vara ute lite idag så jag vet inte hur mycket av matcherna jag ska se. Känner att jag har större behov av frisk luft än fyra timmar i sporthallen. Speciellt eftersom jag vet att hela nästa lördag kommer tillbringas i sporthallen. Fast lite av varje kanske funkar?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0