En super dag!

Påfylls av energi efter en underbart bra dag. Lämnade hemmet halv tio i morse och kom hem vid elva.

Hämtade Amanda på skolan för ett besök hos diabetesteamet. Som vanligt hadr Amanda super värden och kan stolt över hur hon sköter om sig och sin ibland hatade diabetes. För trots att hon sköter sig fantastiskt bra så är det ibland tungt. Om jag kunde skulle jag utan att tveka en sekund ta över hennes sjukdom. Det funkar bra men man måste också få säga, tycka och känna att det är skitjobbigt att behöva leva med det. Hon är grym vår tjej! Jag älskar dig lilla unge!

Efter besöket hos doktorn drog Amanda till skolan och jag till världens bästa Malin. Prat, kaffe och sol ute hela eftermiddagen. Har sagt det förr och säger det igen. Ingen människa på jorden kan ge mig den energin som hon gör. Är otroligt tacksam att jag har henne.

En fika med Janne hos föräldrarna i Brandkärr. Planerande inför semestern nästa vecka. Ska bli så mysigt att åka iväg och bara få rå om dom några dagar.

Sen vara planen att åka hem men efter lite trix tog vi en extra kaffetår hos Malle (vi hade inte hunnit prata klart under de fem timmarna tidiagre under dagen) innan vi lämnade Nyköping för Oxle.

Nu ska jag lugnt krypa ner. Gnällde över min dåliga sömn igår. tro det eller ej men sov hela natten utan avbrott. Hoppas på ytterligare en sån natt.

Tack för en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0