Inget VM

Inget fotbolls VM för Sverige och jag är inte änns besviken. Det skulle ha varit för tjugo år sen...Då hade både kvällen och veckan varit förstörd.

Tycker inte landslaget spelat nått vidare värst bra och då behöver man inte va med i VM. Inför varje stor friidrotts tävling diskuterar man varför man skickar vissa aktiva. Det är ingen som ifråga sätter om svenska landslaget i fotboll ska delta i ett stort mästerkskap. Även om dom spelat halvdåligt större delen av kvalet. Känns som om det är samma visa jämt. Tidningarna skriver upp laget...för att sen såga!


Idag tog jag gratis sprutan som ska innebära att jag inte blir sjuk. Iallafall inte i just svininfluensan. Fast jag är lite orolig för biverkningarna. Amanda ligger i migrän just nu och har mått halv risigt halva dan. Pojkvännen är febrig och kan inte röra armen. Hanna har varit risig hur länge som helst så det är svårt att veta vad som är vad. Ikväll tränade hon. Svårt att veta hur länga man ska vila. Hoppas nu hon inte blir sämrre igen!

Kom på en sak ikväll. Jag har dom bästa ungarna i hela världen. Tycker ni att ni hört mig säga det förut? Möjligt. Ville bara påminna Er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0