Våren är på G

Vi fick en jätte mysig kväll på Arnö igår. Vi satt ute med tända ljus, "gröna faran" och mys. Såå underbart att kunna sitta ute även om vi behövde ha filtar och infravärme för att inte frysa. Äntligen börjar det bli vår på riktigt. Att dessutom få ha våra knäppa barn, som jag allt mer förstår håller på att bli vuxna, som sällskap en fredagskväll var skönt. Även om jag förstår att dom är på väg att bli vuxna. Skrämmande fort går det nu! Kan man ge dom sådana där piller som Pippi, Tommy & Annika käkade. Vad hette dom? Ni vet dom som skulle göra att dom inte "bliva stur"?

Hanna & jag gick upp tre inatt och åkte till Skavsta. Det började bli ljust ute och det var faktiskt inte alls så jobbigt som för några veckor sen. Somnade om några timmar och nu har Amanda och jag käkat frukost i sängen.

Nu ska vi ta tag i dagen, Amanda och jag. Det lutar mot att vi börjar med att  åka och kolla in sheerleader-SM i Rosavalla. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0