En grå liten söndag

En grå och regnig söndag har startat. Snart ska jag väcka de två sömniga tjejerna. Dom skulle gå upp skapligt idag för att plugga. Misstänker att det inte kommer vara med nån större glädje dom lämnar sängen.

Själv ska jag checka ut Göteborgarna idag. För övrigt har jag inga större planer. Vilket brukar innebära en viss rastlöshet. Söndagar är lite sega. Undrar om det är så sjukt så jag börjar längta efter en ny säsong innebandy redan nu?

H3 har haft tryout i helgen. Eloge till alla dom yngre hjältarna som tog sig an utmaningen med styrke- och konditionstest. Det lär vara en del som har ont lite varstans idag. Men dom kan också vara förbaskat stolta över att dom gjort det. Det lär inte varit någon lek.....och många var inte där. Många som jag trodde var intresserade av en plats framöver. Ska bli riktigt spännande att se vad som händer till hösten i både H3 och HJ där man uttalat lite andra målsättningar än tidigare.

Som sagt. Det kan vara så att jag börjar bli sugen på innebandy igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0