Sova nu

Eftersom datorn krånglat ikväll men nu kommit igång igen så har jag just avslutat det jag lovat att fixa efter vårt möte. Mötet på boendet Ni vet. Har ändrat lite på hemsidan och skickat mail. Bra jobbat!

Handlade ju tyg tidigare idag. Är jätte sugen på att sätta igång med det nu men inser att det kan vara dumt att störa grannarna så här dags. Får häfta imorgon. Måste ta bort det gamla tyget först. Fick uppmaningen att använda mejsel och tång. Inte nått köksverktyg. Fattar inte vad det är för fel med att använda köksknivar och osthyvlar!!?? Men okej, jag ska använda riktiga verktyg den här gången.

Fast jag hävdar fortfarande att en rejäl osthyvel duger till mycket. Utom möjligen att skära ost med efter att jag använt den till att mecka bort häftklämmor med.

God natt och vi ses...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0