Snor & tårar

Jannes & min match i kort går vidare.
Vann första set md 10-1.
Vann första gamet i andra men tappade sen fokus...
Fortsättning följer.

Har checkat in Göteborgarna igen på boendet. Fått nygräddade pannkakor till kvällsmat. Är alltså mätt och belåten. Men idag eller snare ikväll klev den där mörka skuggan in i tillvaron igen och plötsligt, nästan utan förvarning sprutade tårarna. Vad är det för fel på oss, det kvinnliga släktet?? För inte drabbas män av mörka skuggor och tårar som inte går att stoppa? Hur som helst. Nu har jag snytit mig och ska snart pallra mig ner i sängen.

En extra stor KRAM till världens bästa mamma, nämligen min! Jag älskar Dig!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

ja du Monika....då är vi 2...trodde det var bara jag i hela världen som utan förvarning kunde börja grina...

2009-05-15 @ 00:44:19
URL: http://innebandymorsan-helena.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0