Regn, hagel & solsken

Vädret var så där jag skrev jag innan vi drog ut till Femöre förut idag. Väl där kom först en skur och sen en till. Den sista var av sorten hällregn, på gräns till hagel. Vi drog till bilarna riktigt blöta. Jag blev sur för jag hade tänkt mig en skön lååång dag vid vattnet.

Åkte hem och bytte om till torra kläder och sen drog vi in till Malin och fortsatte vårt avbrutna fikande vid hennes köksbord istället för vid vattnet. Det funkade! Vi blev kvar där tills det blev kväll. Riktigt trevligt, som vanligt, och jag hann träffa Pontus & Felix lite också. Dom är så fina hennes killar. Tänk att jag satt på BB och höll i Pontus hans första kväll på jorden. Vägrade släppa honom. Han var så långt den finaste lilla babyn som jag någonsin sett. Nio månader senare föddes Hanna!!

En skön helg är slut och nu blir det lite vardag igen. Måndag imorgon med tvättstugan som första uppdrag. Önskar att det var helg jämt. Känns som om både barnen och jag redan tagit sommarlov. DEt är lite hipp som happ med allt och vi trivs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0