Rambo och plugg

Nu drar jag till Rambodalen för att leka hotellägare en stund. Det är lite små saker som jag lovat fixa efter helgens gäster som för övrigt är tillbaka på torsdag igen. Trevligt, trevligt!

Hoppas hinna handla lite också. Ikväll lär det bli plugg i stugan. Hanna har en hemtenta i psykologi som vi ska försöka knåpa ihop. Jag älskar psykologi så det känns inte så tungt. Sen har Amanda fysik prov imorgon. Senare i veckan även kemi prov. Det är när vi kommer till dom ämnena jag får ta fram "åh vad det är kul att läsa sånt jag inte begriper ett dugg av"- minen. Såå spännande att förstå hur det här med magnetism fungerar, hörru!

och...Ja, jag har diskat nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0