Plåtning

Har inte skrattat färdigt men ska försöka ta mig samman.

Har haft en heldag i Nyköping idag. Började med att åka upp till diabetesteamet och träffa söta Ulrika och coola Fredrik. (imorgon får jag väl en kommentar från Fredrik där han hoppas vi är nöjda med hjälpen vi får där, hihi) Dom är super bäst där uppe! Amanda har kanon värden och kan inte ha bättre Hba1c än vad hon har. Hon är duktig hon!

Vidare ut på Arnö för att hämta upp Hanna. Vi hann med en stur på stan vilket resulterade i tre par nya byxor. Nöjd! Lunchade på Café Late innan jag drog upp till sjukhuset igen. Denna gång för att själv knöla in behagen mellan diverse iskalla plåtar för att dessa skulle bli fotogreferade ur alla möjliga vinklar. Det  är vid sådana till fällen jag kan känna glädje över 1. det är en kvinnlig sköterska som bollar och knådar med tuttarna så att dom hamnar rätt. 2, man har nått att erbjuda henne att knåda med. Stackars dom tjejer/kvinnor som inte fått barn och som sitter där med sina fasta små apelsiner som inte alls har för avsikt att lämna övriga kroppen en milimeter och som inte heller påverkats av jordens dragningskraft ett dugg. Dom måste den där behandlingen kunna göra rätt ont på. Men för en annan är det ingen match! Nejdå! Tandläkaren är mycket värre!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hon för hba1c då? hörde att 5-7 var kanon. så undrar bara?

2009-05-20 @ 19:57:48
Postat av: Monika

5,8 har hon vilket måste anses mycket bra!

2009-05-20 @ 21:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0