Pepparrotsvisp!!

Undrar vad det egentligen är som händer i hjärnan när man blir så där vansinnigt sugen på nått.

I söndags var vi på snabb visit hos Ewa. Jag blev lite svag då jag slarvat med lunch eftersom jag tyckte jag nyss hade käkat frukost. Ewa fixade då fram knäckemackor med rökt fläskfile och pepparrotsvisp. Vet Ni hur gott det var?

Sen dess har jag tänkt på den där pepparroten flera gånger. Idag inhandlades en tub. Har vräkt i mig fyra mackor sen jag kom hem. Undrar om jag fick mycket pepparrotsvisp som barn så det är därför jag blir lycklig i själen av att äta de.
Ska fråga mamma. Mammor vet sånt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det är väl sant, ett litet steg på vägen :)

2009-05-05 @ 21:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0