Onyx on tour!

Så. Klockan är halv sex och jag har redan hunnit med en tur till Nyköping tur och retur. Hanna och Onyx damlag är på väg till Göteborg på cup.

Kan efter att ha vinkat av dom vid sporthallen konstatera följande.

1. Väldigt mycket packning var det.
2. Oavsett hur de kommer gå sporsligt så kommer dom få skit kul
3. Man blir nog aldrig för gammal för att åka på cup.
4. 05.00 var lite tidigt för en del.
5. Jag är i hjärtat så förbannat glad över att få ha jobbat runt just det här laget. Många av tjejerna känner jag som fantastiska personligheter och några av de yngsta såg jag för en del år sen spela sina livs första matcher. Idag spelar dom i damlaget och är de finaste representanter man kan tänka sig.

Trots att åren går och jag inte varit inblandad alls den senaste säsongen, känner jag en grym stolthet över dessa tjejer.
Vilket galet gäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0