Nya friska tag

Sol- faan lyser fortfarande med sin frånvaro men idag är en bra dag. Har bestämt att den ska bli bra.

Längtar efter döttrarna. Känns som om det var evigheter sen jag hade dom här, omkring mig. Men jag vet att dom mår bra och nu är det dags att rycka upp sig. Amanda ska till diabetes-teamet imorgon så då får jag lite bonus tid med henne. Funderar på att försöka få Hanna med mig på stan imorgon eftermiddag. Lockar jag med fika så kan det funka att få extra tid även med henne.

Nu ska jag försöka få lite gjort här hemma. Ta dom där rackars fönstrena nu när det inte regnar och solen inte ligger på hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Anette

Hushållsnära tjänster, kära du, avdragsgillt!

2009-05-19 @ 11:35:21
URL: http://tette1958.blogg.se/
Postat av: Monika

Helt rätt Anette! Men det verkar lite fjantigt att anlita nån när jag har både tiden och orken. (möjligen skanas lusten) Det kommer säkert tider när jag inte anser mig ha tiden och då ska jag göra som Du. Kommer nog anlita hjälp med allt den dagen då jag jobbar heltid och tjänar gruvligt mycket pengar. ;)

2009-05-19 @ 11:50:30
Postat av: Niclas

Va.... får man dra av det i deklarationen även om man gör det själv??

2009-05-19 @ 17:39:08
Postat av: Anonym

Nicke: Vi kan tvätta hos varandra. Skriva kvitton, klippa och klista och sen dra av på bådas deklarationer.

2009-05-19 @ 17:48:59
Postat av: Monika

Nicke, vi tvättar åt varandra. Skriver kvitton och klipper och klistrar. Det kan funka!

2009-05-19 @ 17:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0