MONIKA har namnsdag!!

Ska verkligen försöka ta tag i den här dagen. Det går långsamt. Jag irrar mest omkring och petar lite här och lite där.

Har fått extra många sms idag. Jag har nämligen namnsdag idag. Mina älskade föräldrar sms:ade redan imorse. Fick kort från syster yster. Nicke sms:ade också tidigt. Han måste ha hört på radion att det var idag. Han brukar inte ha koll på sånt annars. Inte jag heller. Brukar komma på det då nån ringer för att gratulera.

Beundrar människor som har koll på sånt. Jag är riktigt kass. Har knappt koll på mina egna. Fick nyss ett sms av världens bästa Andreas som blivit tipsad av sin lilla farmor. Straxt efteråt kommer ett från Amanda. Antar att det kan vara Andreas som sms:at henne. Det finns fördelar med att ungdomarna aldrig är långt ifrån sina mobiler. Å jag tycker det är så trevligt.

Undrar om jag ska baka nått idag för att fira??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0