Kaffet blev till middag

Efter en massa diskuterande fram och tillbaka har jag nu bestämt att vi inte åker till Göteborg imorgon. Just nu är jag besviken men jag får heja på så gott jag kan här hemifrån istället.

Dagens plan var att ta en kaffe hos Teta & Johnny. Vet inte riktigt hur det gick till men vi blev kvar även på mat och så en fika till. Trevligt med dessa oplanerade sociala tillställningar.

Under kvällen tog Onyx duktiga P92 killar Guld nere i Göteborg. Tänk att jag blir så galet glad trots att jag har ganska dålig koll på dessa killar. Dom har haft lite för många tränarbyten (även om alla gjort ett bra jobb) genom åren och jag unnar dom verkligen all framgång. Dessutom är detta ett lag som förmodligen splittras upp nu då killarna blir juniorer till hösten och säkert kommer spela i olika lag nästa säsong. Härlig avslutning! Heja Onyx!

Nu inväntar jag resultatet från sista gruppspelsmatchen för damerna. Sen ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0