Humor

Känner mig bara dumt full i skratt idag.

Får knäppa mail och nästan ännu tokigare sms. Det slog mig just hur viktig allas humor är. Tja, det är väl inget nytt men det blev så påtagligt idag och igår kväll när Hanna berättade om sin Göteborgsresa.

När det gäller de sista var det tur att jag inte var på plats. Har sett filmklipp från resan och jag lovar att hade jag inte skrattat ihjäl mig under den helgen så hade jag fått psykbryt. Dom är inte kloka nån av dom i det där laget. Bara en massa bus och tokigheter hela tiden. Vissa väre än andra men fortfarande inom nån slags ram för att det inte ska bli olagligt eller rent farligt.

Ser fram emot att Hanna ska klippa ihop alla klipp till en enda lååång film.

Nu ska jag skratta hela vägen till tygaffären. Sms:ade Helena i hopp om att det fanns nån liten bod här i Oxle som sålde tyg. Men den la visst ner för tjugo år sedan så då måste jag ju in till Nyköping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0