Hanna e hemma igen

Inget bloggande igår....
och ändå satt jag massor vid datorn. Försökte ha koll på vad som hände i matcherna som spelades i Göteborg samtidigt som jag uppdaterade hemsidan så gott jag kunde.

Onyx damlag gick till semifinal men förlorade där mot ett Skelleftåe som kvalat upp till elitserien och senare vann finalen och hela Göteborg cup. Dom ska vara nöjda med det sportsliga resultatet. Mer än nöjda. Det som gör mig mest nöjd är att dom verkar ha haft vansinnigt roligt. Det behövde dom och förtjänade dom efter en tuff säsong.

Pratade med Hanna sent i går kväll då dom kommit hem. Hon var trött, mycket trött men verkade väldigt glad. Vet precis hur hon kommer vara de närmaste dagarna. Rastlös, tom och lite irriterad. Hon blir sån efter en helg med massa folk och händelser hela tiden. Hon gillar att vara på turné liksom. Tror inte att hon tycker det är ett dugg kul att komma hem som andra människor kan göra då man varit borta ett tag.

Jag tycker det är skönt att hon är på hemmaplan men jag förstår att vardagen nu verkar riktigt tråkig i hennes ögon. Vad är skola och plugg mot att glida omkring i Göteborg med massa gott folk??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0