Grönbete

Vad jag tänker väder den här tiden på året. Är det möjligen ett tecken på att jag är riktigt svensk? Det är helt sjukt vad det påverkar ens humör och ens lust att göra saker.

Läste lite bloggar igår innan jag somnade igår. Jag tror att i stort sätt samtliga beskrev helger med tema sol, grillning, uteaktiviteter och underbart sena nätter. Jag verkar inte vara själv om att njuta nu när Sverige visar upp sig från sin bästa sida. Det verkar som om alla nordbor längtat sig halvt fördärvade efter just detta. Ljuset, solen och värmen. Tror att det är många som är trötta efter helgen. Sömnen blir lidande men själen mår förhoppningsvis dessto bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0