Från bandspaghetti till snabbisar??

Nu har jag gjort det.
Det tråkiga. Det som kan få vem som helst att börja städa toaletten. Bara för att slippa göra det. Har ringt a-kassan. Dom har för övrigt bytt ut den tråkiga tjuriga tanten i den automatiska växeln och istället bemöts man av en glad klingande norrländska. Sånt gillar jag! Var riktigt trevlig då jag kom fram till den "riktiga" rösten också.

Nu ska jag slå på stort och ringa ComHem och se om dom vill uppdatera farten på mitt bredband oxå. Det är ett jäkla gnäll på tjejerna att det går såååå låååångsamt. Tacka sjutton för det när man har fjorton fönster öppna, laddar ner musik, bilder och allt på en gång. Nåja. Det kanske går lite långsamt. Men blir det för dyrt så blir det ingenting med den uppdateringen. Bara så Ni vet brudar!

Eller föresten, Ni kanske vill pröjsa det tjejer?
Nä. Tänkte väl det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0