Flygar-torsdag

Det är en kanon bra dag idag. Ifall nu någon undrar.

Vaknade i morse och hade sovit så grymt bra hela natten. Min taskiga sömn är ett problem men i natt sov jag och det känns idag. Är pigg och glad!

Dagen har gått åt till att förbereda inför loppisen som vi drar igång om några veckor på OIK's idrottsplats. Ska bli kul. Råkade få med mig lite saker hem. Hm! Har en del att ta reda på nu. En del= hela hallen full.

Sen måste jag ta tag i detta med andra set. Janne har ryckt upp sig och det står nu 2-2. Men det första har jag som bekant redan räknat hem. Lätt! 10-1. Var nog något ofokuserad igår kväll.

Ikväll ska jag vidare checka in ett gäng på boendet också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0