Den grå söndagen blev en röd

Åh, vilken bra dag det blev idag. Alla omkring mig har varit på bra humör och då blir jag automatiskt glad.
Först lite plugg med tjejerna. Sen checkade jag ut göteborgarna och sen blev det fika hos Helena med Janne. Drev med Hanna så till den milda grad. Svårt att återge här men det började med att hon sms:ade janne och frågade efter svarta soppsäckar. Hon visst inte att vi tre var på ett ställe. Efter en stund sms:ade jag henne om samma säckar och till slut sms:ade även Helena henne om svarat säckar. Allt blev knasigt och när vi äntligen trodde att hon fattat att vi drev med henne så hade hon ändå inte fattat utan trodde fortfarande att jag var seriös. Skrattade gott!

Sen blev det mat med Amanda och hennes bästa, Mackan. Nu ikväll har Janne och Andreas varit här och vi har spelat kort och haft trevligt. Just det, i mellan mat och kort hade Hanna och jag ett smärre slagsmål. Hon går och dunkar på en rätt som det är och jag kvider mest. Men idag satte hon sig på mig och kittlade mig. Fick nån panik och smällde till henne på armen så hon blev blossande röd. Så nu kan hon anmäla mig för misshandel. Stackars barn!

En riktigt bra söndag har det varit och det känns helt okej att det är måndag imorgon. Tjejerna håller inte med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0