Vi gjorde det...

Åkte till Borås...Köpte åtta sängar. Fick med allt hem och hoppas nu bara att alla skruvar och muttrar finns med så vi får ihop dom imorgon.

Det är sjukt att åka så långt...för ett gäng sängar. MEN vi gjorde ett klipp och jag är så glad att vi gjorde det. På vägen hem landade vi på IKEA och kollade in vad vi skulle ha fått betala för sängar och madrasser om vi skulle köpt nytt. Räknat ut att vi sparat in nästan 19 000 spänn idag.


Fina va?

För övrigt har vi fått nån slags nytändning när det gäller boendet på sista tiden och nya ideér ploppar upp i huvudet mest hela tiden. Måste försöka bromsa lite och få det nödvändigaste klart nu och sen dra igång med marknadsföringen på allvar. Hoppas få massor av tid till detta under nästa vecka!

Nu ska jag duscha och krypa ner under täcket.

Just det. Hittade årets första tussilago idag. Det är vår!

Kommentarer
Postat av: Anette

Bra jobbat, kommer du ihåg vad Sundberg sa? Det är kanske billigare att bosätta sig på lägerboendet än att ha en lägenhet på stan, har ni en säng över? Jag kanske kan få billigare om jag vaktar stället? :)

2009-04-01 @ 07:28:21
URL: http://tette1958.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0