Vi drar till fjällen...

Vi drar till fjällen...fest hela kvällen. (Vad tänkte Du å när du skrev en sån usel text Markolio? Dessutom fastnar eländet i skallen)

Fick ikväll bevis på att de som ringer och röstar på paren i Let's Dans inte har några fina minnen från 80-talet och filmen G och Niclas Wahlgren.  Antingen  är det yngre eller så äldre och oavsett vilket, så begriper dm sig inte på dans. Fick ett sms från amanda direkt efter röstningen; "Katastrof"!  Är benägen att hålla med.

En fråga; Varför dammsuger man (jag) innan man åker bort?

Nu ska jag ta en snabb dusch och sen är det sängen som gäller. Vi åker tidigt och har ca 60 mil framför oss.
Förhoppningsvis kan jag uppdatera bloggen därifrån.

Hanna & Amanda; Jag älskar er mer än jorden är rund, rymden är stor och ner  kissad snö, är gul!
Nicke: Ta hand om våra, världens bästa, barn!

Må gott alla tills vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anette

Men du kommer väl tillbaka? Och du, dammsuga.....jag brukar byta rent i alla sängar också....

2009-03-07 @ 08:36:38
URL: http://tette1958.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0