Vår nojja

Nu har Rump och jag varit och tagit en fika på Birgers. Rackarns så trevligt det är att gå och fika med sina barn. Det hör till vardagslyxen att inta kaffet på kondis. Sen har hon, Amanda, varit och handlat kläder idag. Tänk att vi tjejer alltid blir lyckliga av att handla. Män fungerar inte alls på samma sätt. Eller?

Nu ska jag lägga köttet i marinad för vi ska äta gott ikväll. Imorgon flyttar tjejerna till världens bästa Nicke igen så det gäller att njuta av deras sällskap innan jag blir solo igen.

I helgen ska vi renovera på boendet. Vi ska måla och väva de uppbyggda väggarna. Hoppas på fint väder trots att vi ska vara inne för allt blir så mycket gladare då. Jag älskar solen!

Ja just det. Ikväll ska jag klippa färdigt Jannes hår. Jo för vi började i förrgår men så gick maskinen, enligt hans tycke, lite trögt. Å si då flyger det in en liten meckar jävul i varje man och genast måste man in i maskinen för att laga. Inte sällan blir saken i fråga mer trasig än den var vid ingreppet och vips så hade jag ingen trimmer att klippa klart hans håriga skalle med. Igår var vi på innebandy men ikväll måste jag få fixa till det.

Kommentarer
Postat av: DC

Ladda trimern nästa gång så slipper en gå trögt.

Men jag kan tänka mig hur det såg ut när Janne "fixa" med maskin.

Ungefär som i yrool filmen när han fixar stereon.

2009-03-19 @ 18:34:12
Postat av: Anette

Jag har hittat min extra, tar med den på lördag.

2009-03-19 @ 21:20:01
URL: http://tette1958.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0