Lyxig vardagskväll

Har haft en jätte mysig kväll. Precis vad jag behövde för att ladda om och orka kriga vidare.

Tillsammans med glatt sällskap, Anette, Bertil och Janne intogs middag på Rhodos. Anette och jag är bra på att prata och precis som sist, då vi åt middag i tornet, gick klockan jätte fort. Det är så skönt med människor som man bara gillar så där rätt upp och ner. Brukar beskriva sådana personer som lätta eller enkla.  Men egentligen är det nog umgänget med dom som är lätt och enkelt. Man bara är och det bara blir vansinnigt trevligt utan konstigheter.

Hur som helst så fick vi avrunda restaurangbesöket  för att krypa in i biomörkret. Vet Ni att det finns kuddar att sitta på när man är kort? Jag tog en och Anette som är längre än mig slog på stort och tog två. Sen satt vi där och dinglade med benen och kände oss som "Nils Karlsson Pyssling". Kan som kuriosa och berätta att en annan Karlsson, än han Pyssling, nämligen Janne, höll sig vaken hela filmen. Fast det var på gränsen där mot slutet då andningen blev djupare och djupare.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0