Tangentbordet, en härd av virus

Nu har "Rent Hus" tanterna varit på TV's NYhetsmorgon också.
Läs inte detta Anette för då kanske Du måste städa ikväll eller kanske redan på jobbet! (Neka inte.)

Blir sur på att jag hade bestämt mig för att dom var dumma i huvudet och ruskigt tråkiga och nu ändå sitter och funderar på att ta fram städgrejorna. Dom lyckas med sin blotta närvaro där i rutan att ge mig dåligt samvete över att mitt kylskåp inte blivit städat denna vecka.

Man ska nämligen städa ur kylen en gång i veckan. Tangentbordet likaså!! (nu letar vissa efter topps och sprit)
Toaletten ska man kolla över varje dag. Däremot kan vi strunta i att bädda sängen på morgonen.
Äntligen nått jag gör rätt!

Kommentarer
Postat av: Anette

Jag hinner inte idag, innebandy, du vet! Förövrigt har jag tjejerna från "storstäd" här på kontoret idag, det blir så fint!

2009-03-18 @ 12:24:17
URL: http://tette1958.blogg.se/
Postat av: Anettes son

Detta var det sämsta du kunde gjort. jag kommer få plocka isär var enda tangent nu :(

2009-03-18 @ 15:21:21
Postat av: Monika

Ja sa ju det! Kärringarna är dumma i huvudet och själv blir man likadan.

2009-03-18 @ 15:24:16
URL: http://axblock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0