Suck

Känner jag mig faktiskt en aning grinig. Inte arg, inte ledsen utan bara hederligt grinig.

Varför? Jo för nån liten idiot har stulit Andreas nya moppe som han fick i 15-års present av pappa Janne. Sånt kan verkligen förstöra en fredag kväll. Samtal till polis och försäkringsbolag är inget man änns vill göra på en tisdag!

Morgan åker ut ur Let's Dance. Spelar igentligen ingen roll då jag ändå tappade sugen att kolla TV ikväll.

Nån som heter "Hanna" kommenterar på mig blogg och frågar "hur jag mår"!! Hon kan lika gärna skriva "välkommen och besök min blogg, jag vill ha besökare" för det är väl ändå inte så att människan på riktigt undrar hur jag mår? Om hon nu gör det så kan jag tala om att jag mår bra. Fast jag blir trött på folk som inte kan skilja på mitt och ditt!

Nu ska jag hoppa i säng så jag orkar jobba på boendet imorgon. Har påbörjat spackling och röjning ikväll så nu är vi på G.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0