Så där ja...

Nu blev det kväll. Igen!
Amanda har pluggat biologi så hjärnan blöder. Hon är grymt duktig då hon bestämmer sig. Vi har snackat blodkroppar, syresupptagning, lymfa,  lilla och stora kretsloppet och hon själv säger att hon nog kan bli hjärtkirurg vid det här laget. Jag tror henne. Hon skulle kunna bli precis vad hon vill. Bara hon bestämmde sig för det!

Det är skönt när tjejerna har skolarbete där man själv har lite att komma med. Det är värre när vi kommer till matte eller kemi. Då är jag lost! Fixade visserligen matte B en gång i tiden men jag har glömt nästan allt. Som tur är har dom en pappa som kan lite skit också.

På tal om pappan Nicke så kom han förbi en sväng ikväll. Å så fick Janne håret färdigklippt. Det har kort sagt varit en kanon dag och en riktigt bra kväll. Gillar när det känns bra när tjejerna åker. Vi har haft en bra vecka med mycket skratt och kärlek.

Imorgon kan det bli jobb då Karro kände sig hängig och ringde och förvarnade redan ikväll. Bra tycker jag som trivs med lite framförhållning.

Nu ska jag sova så jag orkar upp tidigt imorgon.
Må så gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0