Nattlig rapport

God kväll.
Alla har lagt sig för att sova men jag är inte trött så jag hamnade här. Sitter vid Ewas bärbara dator och skriver. Dagen har varit lugn och inga större fadäser har inträffat. Förutom att Rickard tappade handsken i liften och fick hoppa av och återigen krypa i meterdjupsnö för att vidare nå backen. Ja just det. Ewa gjorde en rejäl vurpa då hon åkte längdskidor idag. Blev hjälpt av en liten grabb som undrade hur det gick för "tant".

Stod i slalombacken idag och imponerades av alla dessa små barn som åker skidor bättre än vad dom går och springer. Häftigt! Sötast var ett svart litet barn som hann ramla med sina skidor fyra gånger redan på parkeringen där det var plant och fint. Men han var glad ändå!

Igår spelade D2 sista matchen för säsongen. En obetydlig match mot Flen. Förlust med 3-5 tror jag. Hoppas tjejerna kan lämna säsongen bakom sig och koppla bort innebandyn lite nu. Dom är så trötta och slitna. Unnar dom verkligen att få tänka på andra saker ett tag. Tack tjejer för all spänning och glädje Ni bjudit mig på under säsongen som gått. I mitt hjärta är Ni hjältar allihopa oavsett placering i tabellen. Jag vet hur mycket tid och engagemang Ni lagt ner!!!

Nu ska jag ta fram krysstidningen och försöka tänka mig trött. Det borde väl inte vara så svårt??!!

Kommentarer
Postat av: Anette

Det låter som om du vilar dej i form. Nu har du för lite att göra och ingen koll, det är därför du inte är trött o kan sova!

2009-03-12 @ 10:40:34
URL: http://tette1958.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0