Inte stressa!

Idag är målet att göra saker och ting i en lagom takt. Är nämligen värdelös på det. En utmaning alltså! Jag skyndar mig alltid. Jag tom äter för fort. Det spelar ingen roll hur gott om tid jag har. Jag gör ändå saker fort. Som om jag har någon slags liten tidsinställd bomb i ryggraden som hela tiden påminner mig om att tiden håller på att rinna ut. Frågan är vad som händer när tiden är ute. Blir jag instängd i en cell typ som på Fångarna på fortet då eller?

Så det som ska göras idag ska jag alltså försöka göra njutningsfullt och systematiskt. UTAN att stressa. Jag har hela dagen på mig så jag behöver inte skynda på. Önksa mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0