H1-Vingen 8-1

Nyss hemkommen efter att ha sett matchen mellan H1 och Vingen.
Jo, den slutade för ganska många timmar sen men efteråt hamnade vi hos Nicke och det var så trevligt så det blev liksom bara så här sent. Våra barn sover dock gott sen länge.

Näe. BK Vingen hade verkligen inte en suck mot H1. Det ska dom ju inte ha heller naturligtvis men jag hade kanske hoppats att dom skulle kunna stå upp åtminstone i en period. Enligt mitt tycker klarade dom de första sex minuterna okej för att när sen H1 höjde tempo inte ha en chans. H1 vann matchen med 8-1. En sak var båda lagen rörande överens om och det var att domarna var kassa. Från Vingens bänk hördes högst protester, vilket kanske inte var så oväntat då man dels förlorar och dels har Ari i båset. Ari hörs. Inte bara när han är missnöjd över domslut utan även när han styr sina spelare. Ibland tror jag att han skulle vilja ha en fjärrkontroll till varje enskilld kille. Ari är speciell. Gillar mycket av det där speciella även om jag aldrig kan fatta det där med att gnälla på domaren i tid och otid.

Nu ska jag krypa ner under täcket för att snart kliva upp och se till att tjejerna kommer  till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0