Godmorgon från fjällen

Vaknade tidigt. Har inte sovit mycket i natt. Skönt med morgon. Frukosten är avklarad och nu funderar vi över dagens planer. Rickard ska åka bräda och Janne antagligen slalom. Tror dock att ag tänker ta det lite lugnt idag. En långpromenad och fika på en renfäll. Det låter som en lagom ansträngning. Hoppas på mer sol idag. Dom påstår att jag fårr färg i ansiktet så jag får väl jobb på brännan lite.

Hoppas alla har det bra därhemma. Hörde att D2 förlorade sista matchen mot Flen. Tycker det är okej. Jag vet iallafall en som jag tror spelat samtliga matcher under säsongen och som haft över 100 träningstillfällen sen i juni och som nu behöver vila för att få tillbaka suget igen.

Längtar efter mina barn idag. Dom finaste!
Hanna tyckte det kändes så där igår då hon under matte lektionen fick sms från sin mamma som var ute och fräste skoter. Förstår henne! Nästa resa ska jag tvinga dom att följa med.

Vi hörs då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0