Det känns att....

..jag blivit avsevärt mycket äldre.
Helgen har varit slitsam. Förr, när jag var ung och pigg då jobbade man heltid en helg plus att jag gjorde en massa saker på kvällar och nätter. Det funkade. Efter den här helgen fattar jag att mitt sömnbehov ökat en aning. Efter att ha gått upp två nätter i rad vid tre för att skjusa Hanna till nya jobbet på Skavsta så känns det som om jag supit stenhårt sen i fredags. Det har jag alltså inte! Men så trött jag är.

Nu är Amanda dessutom intransporterad till Nyköping för vidare färd till Nykvarn. Jag ska träffa Helena på boendet om nån timme och innan dess så ska jag bälja i mig några baljor kaffe och ta en iskall dusch. Hoppas bli människa framemot tisdag. Imorgon, måndag, ska jag sova!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0