Dagens undersökning

Alla kan delta. Vare sig man tänker göra rent sitt oerhört äckliga tangentbord eller inte!

Fråga lyder som följer: Vilken tangent/bokstav är/var äckligast?

Min skitigaste var: boksataven S.  (med betoning på var)
Mitt är nämligen rent nu.

Hanna kom hem från skolan nyss och jag kan meddela att hon bara skakar på huvudet åt mitt nya projekt.
Utan att hon säger det kan jag se att hon tänker; "morsan behöver verkligen ett jobb nu".
Är benägen att hålla med! Det här var ett av de mer korkade inläggen jag skrivit. Men va sjutton! Nått ska man skriva om...

Kommentarer
Postat av: Anettes son

Men, du kan ju inte i ärlighetens namn ha tvättat dina tangenter. Jag kommer order vägra!

2009-03-18 @ 16:52:05
Postat av: Monika

Jag vet Anton. Det är helt knäppt. Skriver gärna under på det. Men det var faktiskt äckligt på riktigt! Hade ju tänkt vägra...men sen gick det bara inte att låta bli...

2009-03-18 @ 17:20:47
Postat av: Niclas

Skaffa ett svart tangentbord då syns inte skiten på knapparna :)

2009-03-19 @ 00:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0