Bloggvändan

..är gjord för dagen.
Kan konstatera följande;

1.Innebandy ska spelas med glädje, oavsett resultat och med "rätt" folk är detta möjligt.

2.Med min snabba huvudräkning kan jag även uppskatta att typ 87% av de bloggar jag läser prisar SOLEN. (läser väldigt få som konstaterat att man ser skiten på fönstren när solfaan lyser, kan bero på att de flesta har mammor til sånt)

3.Sen är det sport, sport och så lite sport man bloggar om. (näe, innebandy räknas inte till den allmäna kategorin sport, det går utanför allt) Just det. Påsen's Vingen vann första kvalmatchen i helgen.

Nu ska jag kånka ner en massa grunkor till källaren. Det är i sådana här fall jag verkligen inser att jag bor ensam. Det är skit tråkigt att göra allt sånt själv. Jag får ju springa tre gånger och gör jag det inte på en gång så har jag inte änns nån jag kan gnälla på när det står kvar i hallen. Det sista är värst. Att jag inte kan belasta nån annan för att vara lat. Det är bara mitt eget fel...Skönare att gnälla på nån annan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0