Vänförfrågningar

Så där ja. Nu har jag fått litre saker att fundera på.

Passade på att besöka Jogersö när jag ändå var ute. Tog en vända runt spåret. Riktigt fint faktiskt. Blev sugen på att bada. Nu är det lunchdags.

Facebook håller på att näsla sig in i mitt liv. Jag är tjurig. Försöker vägra. Men när vänförfrågningarna ramlar in i mailboxen är det svårt. Hur tackar man "nej" till vänner liksom??? Men om man blir vän och sen aldrig använder eländet då är man väl inte nån bra vän eller? Hm! Det finns nån som tänkt till här. Nån som spelar på ens dåliga samvete och som vet att alla vill vara bra vänner. Fast år andra sidan är nog "vän" i det här sammanhanget inte alls vad jag kallar vän i det vanliga livet.

Får gå nån kurs för att få veta vad jag ska ha den där ansiktsboken till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0