Skööna söndag

Vaknat och druckit kaffe. Fick ett samtal från yngsta dottern som behövde tankning av mobilen. Var snäll och gjorde det. Hon ska till Mariefred och jobba idag så jag vill att hon ska vara kontaktbar. Hon berättade om en rolig fest och att hon somnat sju imorse tillsammans med två av festens deltagare. Det är SÅ det ska vara! Det är så jag minns att man roade sig. Det är så det ska vara och trots att man knappt sovit alls under natten så är man strålande glad. Verkar ha varit en riktigt rolig fest. Fick sms från Andreas inatt då han var på väg hem. Han verkade, även han nöjd, med kvällen.

Såå kul att båda tjejerna kan roa sig ihop med vänner i alla åldrar. Tack Hanna för att Du är världens bästa storasyster. Jag älskar Er båda!

Nu är det dags för frulle, dusch och snabbröjning av hemmet innan Loppisen står på programmet. Hoppas på mycket folk och bra försäljning. Hoppas orka hinna med en sväng i skogen efteråt också. Äsch, jag hinner men att jag har kraften att ta mig ner. Måste se till att jag har nått att käka med mig annars kommer jag skylla på det när det står motion på schemat. (drog en sväng i går innan Nicke kom) Har redan sedan tidigare dojjorna liggandes  i bilen. Känner mig själv. Hittar alltid nått att skylla på.
"Jag är hungrig. Jag har inte rätt skor på mig".
Lat och oföretagsam som jag är. Försöker eliminera alla sådana där undanflykter. Mår ju så bra när jag väl är ute i spåret. Igår blev jag omsprungen av två riktiga löpare. Dom flåsade (med all rätt med tanke på deras tempo) så först trodde jag att jag hade ett par brunstiga älgar bakom mig. Men det visade sig att det bara var två ruskigt vältränade killar. Såvida de vara brunstiga eller inte framgick inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0