Sååå skööön dag!

Vissa dagar är bara bättre än andra. En sån dag blev det idag.

Vaknade i lagom tid. Frukost och lite fix här hemma. Sen samlade vi ihop lite barn på olika ställen runt om vår stad. Sen åkte vi, jag, Janne, Andreas, Amanda och Mackisen till kalkbrottet i Vagnhärad. Så läckert! Har Ni inte varit där så ta en tur dit. Tom jag badade. Lite utomlandskänsla med det klara varma vattnet och alla klippor för dom som gillar att dyka.

Sen blev det ett besök på IKEA. Handlade stekpanna och några ljusstakar. Otippat! Hade tänkt köpa en pajform (slog sönder min förra sist då jag blev väldans arg) men då tyckte Andreas att jag spenderade för mycket så då la jag ner det projektet. Misstänker dock att det enbart var för att han inte är så förtjust i paj och känner sig tryggare om han vet att jag ingen form äger.

Sen hemkomst till Nyköping. Några turer för att alla barn skulle ha med sig grejer till oxle. Sen hem och fixa mat till Hanna som jobbat natt och fortfarande sov då vi klev innanför dörren. Snack, fika och många glada skratt innan det nu är sovdags.

Tack alla Ni som gjorde dagen så mysig och trevlig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0