Jobb...men nu ledig

Jobbat...Nu ledig en dag. Trots att det är kul på jobbet känns det som om jag behöver en dag att ladda om på. Ska försöka återta befälet över mitt hem. Tappade det någonstans i helgen då det var för varmt att göra nått nyttigt. Var bara på jobbet och på femöre. Det märks här hemma....

Nicke, Janne och Andreas är i fjällen och fiskar. Enligt senaste rapporten mår alla tre prima. Frågan är om dom någonsin vill återvända till dessa breddgrader. Jag förstår dom. Lugnet och allt det vackra där uppe gör gott för själen.

Både tjejerna bor här och det är trevligt. Hanna har varit väldans kärleksfull ikväll. När jag påpekade detta sa hon; njut!
Misstänker att det betyder ungefär; Njut så länge det varar......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0