Jobbar helg

Så är det dags att jobba klart helgen. Helger går bra att jobba. Det är trots allt lite för lugnt på jobbet nu. Det märks att folk väntar på barnbidrag och lön. Nästa vecka lär det ta fart igen då det ramlar in pengar på folks konton.

Efter jobbet är det dags för loppisen. Hoppas det inte regnar som igår för då blir det inte kul att stå där. Men det ordnar sig. Imorgon måndag är jag ledig. Dagen är redan fylld av aktiviteter. Föresten känns det som om hela veckan redan är fylld. Både med jobb och trevliga aktiviteter. Hoppas jag hinner träffa Hanna lite innan dom drar på tur till Kalmar med sin pappa. Igår var dom på Metallica. Nicke har matjord i fickorna och vann biljetter dit efter att ha svarat på några frågor på nätet. Jätte kul.

Dags att måla ögat och trockla på kläderna så jag kan åka och göra mina små timmar på jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0