Hej hopp....

Många andra har semester men jag jobbar. Mycket kvällar den här veckan. Men det är helt okej. Det gör mig inte så mycket. Jag vet att ledigheten kommer (och är längre än vad jag behöver) och det är kul på jobbet. Massor att göra trots att det är lugnt med kunder.

Imorgon kommer lönen och sällan har den varit så efterlängtad. Säger jag inte så varje månad?

Det "nya livet" flyter på bra. Promenaderna blir inte alltid av nu när jag jobbar kvällar men intaget sköter jag näst intill perfekt och jag sover bättre. Blodtrycket har gått ner, kilona minskar och jag mår bättre. Det är skönt att kroppen svarar.
Jag kan det här.

Dags att ta tag i tvätt och hem innan jobbet väntar.


Kommentarer
Postat av: amanda ekman

Bra jobbat med ditt nya liv!!!du är duktig!!!!kraam

2009-07-23 @ 14:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0