Dagens hyllning

Jag är skit trött. Jag har jobbat nonstop känns det som. Först vanliga jobbet sen loppisen och sen hämta barn och fixat mat och sen röjt köket och duschat. Sitter för första gången ner idag!

Känner mig nöjd men ändå står jag verkligen i skuggan av helgens ONYX hjälte. Dagens inlägg tillängnas helt och fullt denna otroligt duktiga och roliga tjej. Vi jobbar skit bra ihop, vi tycker inte alltid lika och vi har våra diskussioner men vi har samma mål och i slutet blir det vi gör oftast riktigt riktigt bra. Precis så som det ska vara i ett team.

Hon har under helgen haft pass i kiosken på Rosvalla, servat våra boende mer än bäst och dessutom deltagit på kvällens loppis. Varje dag från fredag till imorgon måndag (då hon checkar ut våra gäster) har hon lagt ner otroligt många timmar på jobb som hon själv inte tjänar en krona på. Och allt detta för ONYX räkning. Grymt bra jobbat Helena!!!

Nu ska jag slagga. Om några timmar ska Hanna iväg på jobb och jag ska köra henne. Klockan nio imorgon ska jag själv befinna mig på jobbet pigg och glad. Dags att ta tillvara på de timmars sömn jag jag kan få.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Helena

Oj...tack för det...det värmde..:-)

2009-07-06 @ 12:08:20
URL: http://innebandymorsan-helena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0