Besöka föräldrarna

Ledig idag. Har skjutsat Janne till fotvården. En present från mig. Ibland är jag snäll.

Ska straxt väcka Amanda för frukost och sen blir det en tur till mor och far. Var jätte länge sedan jag var där nu. Dåligt av mig att inte få till dom där besöken oftare. Visserligen har jag jobbat en del nu men ändå. Det ska iallafall bli trevligt.

Sen hoppas jag på en bra dag. Gillar vädret som är just nu. Visst skulle det kunna vara varmare men jag gillar det här att det vräker ner på nätterna och sen när jag vaknar är det sol igen. Vi hade en ryslig tur på loppisen igår. Det utlovade regnet kom först inatt.

Dags att väcka dotter och göra frukost.
Ses då....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0