Avlopp är äckliga!

Hade såå gärna varit helt ledig idag. Men icke. Skulle ha varit det men blev väckt imorse med samtal från jobbet.
Okej. Kommer in några timmar fram emot eftermiddagen.

Hade tänkt att städa och handla under förmiddagen för att sen hinna njuta lite sol under eftermiddagen och kvällen. Nu har jag tokstädat hela lägenheten och handlar på vägen till jobbet för att slippa det efter stängning. Ikväll kommer Amanda och Mackisen. Det hade varit kul att ha varit lite mer närvarande då. De lediga dagarna har inte blivit så många de sista två veckorna. Men så är det. Nu har vi gnällt färdigt! tack och lov gillar jag mitt jobb.

Igår kväll gjorde jag nått riktigt äckligt. Nästan det äckligaste som finns. Nämligen göra rent avlopp. Snusk och elände. Tänkte först att jag skulle kunna leja bort det men så tänkte jag; här längtar man efter herrgård, hus, torp och kan inte änns göra rent avlopp till badkar och tvättställ. Särpning! Sagt och gjort. Det gick bra. Kräktes inte en enda gång trots allt vidrigt äckligt hår. Urk!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0