Utmaningar

De här stora blogg-innehavarna och då menar jag inte Modebloggarna (dom tilltalar mig ändå sällan) utan jag syftar på dom som har nått stt skriva om. Dom som skriver välformulerade, fantastiska texter och som inte är "kändisar" och som inte skriver..."Idag har jag..." i vartannat inlägg. (Känner själv en tendens att hamna i de facket mellan varven).
Dom människorna är jag avundsjuk på. Inte bara för att dom har en grym förmåga att formulera sig utan även av ett helt annat skäl.

Dom har råd att säga "Nej tack". 
Dom har valt att inte svara  på utmaningar från andra bloggare där 99 frågor ska besvaras. Det ligger liksom under deras värdighet. Dom har ju saker att fylla sina bloggar med ändå så varför skulle dom?

Dom "Tackar nej". Jag skulle med glädje bli utmanad. Det är väl det som är den stora skillanden. Skillnaden mellan de, för mig, stora bloggförfattarna och lilla mig.

Undrar om man kan utmana sig själv?

Kommentarer
Postat av: Raggoparden

Okejrå. Jag utmanar dej att fylla i "lär känna..." frårogna på min blogg som jag knöck av Fru R häromdan) eftersom jag inte heller blir utmanad.

En garde!

2009-02-20 @ 14:54:42
URL: http://raggoparden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0